thank you!!!

Tuesday, November 29, 2011


tada!!! masa untuk bergumbira!!! cuti umum maal hijrah, aku dengan sepupu g layan breaking dawn kat spring. kitaorang g lepas solat zuhur. omg!!! sesak giler nak g spring. jalan belakang pun dah sesak.... nie semua kena fever twillight ker? :) bila aku tengok jln sesak, so aku assume 1 jam aku cari parking. tapi, nasib baik lah pulak, dalam 10 minit dapat parking. :) kitaorang terus g mbo. beli tix kat kiosk. yeah!!! twin seat lah pulak.. :) ada lagi masa 1 jam before breaking dawn, so lunch kat secret recipe. aiseh!! servis lembap lah pulak.... movie time 4.30 ptg, so ada masa nak solat asar. alhamdulillah... aku nie bukanlah twi hard fan... cousin aku tue mungkin lah kot... :) jalan cerita ok lah, banyak story pasal wedding bella and her pregnancy. apa yang pasti, aku jatuh cinta dengan wedding gown bella...

simple, cantik, elegan

i love the lace...

:)

scene yang paling kelakar.. bagi aku kelakar ler... scene edward keluarkan darah dari blood pack untuk bella minum. yer lah... bila aku tengok blood pack, teringat lak keja aku mostly dealing dengan blood pack. :) lepas movie, jalan2 kat spring, hasil tangkapan aku

1. harry potter and the chamber of secrets... yer, aku tahu dah basi harry potter nie, tapi aku masih belum sempat baca buku tapi dah banyak kali tengok movie harry potter. conclusion nyer, jalan cerita dalam buku mostly berbeza dalam movie. :) yang paling best, mestilah buku kan... :)
2. beli to do list pad... iyo lah tue... last2 jadi hiasan jer... :)
3. white tree cleanser dari the face shop. dapat free 1 botol kecik toner white tree dan 1 botol kecik white tree face lotion. actually nak beli rice water cleanser tapi stock sampai bulan depan.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...