thank you!!!

Wednesday, June 25, 2008

pejam celik, dah start semester baru. long semester lak tue...kiri, kanan, belakang, depan, aku nampak student jer :) ...kolej pun dah macam tin ikan sardin. i need fresh air!!! okay, i teach 2 subjects for this current semester. nasib baik lecture semuanya pagi. ada 3 hari lecture pukul 7.30. gamaknya aku sama ngan cikgu sekolah lah pulak. tapi takpe, takde kelas sampai lewat petang. ye lah, tak lama lagi nak puasa kan, so kalau kat sini 6.30 tue dah kira senja plus dapat lak tengok ezora unless ada yang dengki, irihati tak nak aku balik awal. ada jer aktiviti tambahan. :) kiranya semester nie agak tough bagi aku sebab kena handle problematic students. semua tue dah didaftarkan jadi mentee aku. total 40! silap2 aku yang jadi problematic staff. :) hopefully all of them dapat lah survive especially yang dah hampir-hampir nazak tue. u can if u work hard and less complaint!!! kalau tidak bertambah lah kerja nak report nanti. ha!!! yang sorang aku memang redha good bye jer lah. tak nak tolong diri sendiri tapi mengharapkan orang lain. sampai bila wei!!! dah penat aku layang kerenah dier nie...takpe...one day, baru kau tahu susahnya kehidupan nie...sekarang boleh nak main2. ur time will come and i will wait and see u how u can survive... good luck!!!

1 comment:

Jacqueline Natasia Jee said...

hehh...problematic studentt.. aduyai

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...