thank you!!!

Saturday, June 14, 2008

18 june dan start kelas. my total credit hours is 24. dapat bayangkan tak? 24 credit hours for 5 days. setiap hari ada kelas. hari sabtu, working hour dari pukul 9 sampai 1 jer. tapi aku kena ada kelas tengahari until 6.30 pm. so, bila cuti gawai jatuh hari ahad plus time student cuti plus cuti sekolah lagi, aku ambik lah annual leave extra 3 days. so, jadilah seminggu. itu jer time aku boleh dapat cuti. kalau mintak leave time ada lecture, kena buat class replacement. nak kena booking kelas lagi. before tue kena consider jugak, student available ke tak. time aku free, student pulak tak free. time student free, aku lak tak free.leceh lah!!!! student pun tak kan datang yer. yelah, time lecture lagi boleh skip, lagilah class replacement. itu jer masa yang paling sesuai. lainlah kalau teaching load sikit, ada gak hari takde lecture langsung. boleh gak kalau nak ambil leave. memang adalah kerja yang tak siap lagi for mqa. kerja tak akan siap unless nak resign. :) aku cuma ambik sedikit masa untuk rest. salah ker? kenapa tak buat jer kerja kat rumah, sedangkan ambik cuti seminggu. hello!!!! aku dah mention kat entry before nie, tujuan aku cuti sebab nak rest. kalau bawak file ke rumah, baik aku tak payah jer ambik leave. faham faham sendiri lah. kenapa selama nie tak buat? okay, bila nak buat ada kerja lain yang lebih urgent. lainlah kalau aku ada PA, takpun aku yang jadi boss! rasa sedih, marah, kecewa, bila ada yang pertikaikan aku ambik cuti. aku cuma manuasia biasa, bukan robot n i need quality time for my family.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...