thank you!!!

Monday, June 30, 2008

walla!!!dah lama tak blogging...as usual, bz tahap gila. mqa will visiting us somewhere on august. lots of work should be done. documentation kena prepare sumer. macam biasa, yang kena blame nanti all of us here. buat kerja ker, tak buat ker, sama jer. kena bambu gak. :(( aha!!! pernah tak jumpa insan yang kuat berdendam tahap dinosour? aku dah jumpa!!! dendam dier nie sampai tahap tak kenal siapa kawan lagi dah. tak kiralah kalau once he or she pernah jadi kawan then once bila he or she dapat naik ke satu level, so dier nie mulalah nak blame. hello!!! bila u dah tak ngam dengan other person! please lah jangan hasut orang lain ok!!! sekarang aku dah nampak, apa yang dier kutuk orang dulu tue dah berbalik dengan diri dier sendiri. betullah kata orang, bila kita kutuk orang, tak mustahil apa yang dikutuk berbalik pada diri kita sendiri bak kata 1 jari menunding kat orang lain, 4 jari pulak menunding diri sendiri. baru sekarang aku dah realized attitude sebenar dier nie. i dont mind and i dont care about u anymore ok! kalau tak nak suka buat sesuatu, diam2 jer lah. yang hasut orang lain ikut attitude yang tak berakal tue apa kes?!!!! aku dah realized kalau before nie dier revealed keburukan orang depan aku, tak mustahil dier akan revealed keburukan aku depan orang lain pulak. takpe...orang macam nie tak akan jumpa kawan sejati lah. i bet u!!!!

2 comments:

billy bean said...

wow, the super izah!!

menarik your life stories. your surrounding tells who you are.

mylifemythotz said...

thanks!!! biasa jer...stress therapy tue...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...