thank you!!!

Monday, April 27, 2009

CUTI AKU TAK APPROVVED!!!! rasa 'best' kan...:)) tiket dah beli, nasib baik tak mahal sangat..:(( my mum siap sound,
1. SELAGI KO KERJA KAT SITU, JANGAN HARAPKAN NAK BELI TIKET FLIGHT
MURAH!!!
2.ORANG LAIN DAH TAKDE KER KAT TEMPAT TUE?
aku buat muka seposen jer, nak bangkang, anak derhaka lah pulak, nak sokong, aku masih lagi kerja kat situ...huhuhuhu...telinga aku nie dah sama level ngan telinga gajah, cakap lah apa saja, tak dapat masuk punya...kalau dapat pun, masuk kiri keluar kanan. :)) aku nak cuti pun sebab nak settlekan transkirp dan gambar convo aku yang dah layak masuk arkib. bukan nak berpoya-poya..eh, lupak lak, kalau aku tak ada, tempat ni bankrap kot, aku rasa jer lah...:)) so, no comment lah bab cuti nie...takper, nanti esok lusa aku nak buat loan, mesti rasa 'happy' jer kalau loan tak approved.
pasal kerja lak, semakin meningkat dari sehari ke sehari. siap A, datang pulak B. mostly lah, tengah buat B, datang pulak C, D, E, F dan G. hahahahaha...indah kan dunia nie. aku yakin dan percaya, satu hari nanti, semua nie akan berakhir...
berakit-rakit ke hulu,
berenang-renang ke tepian,
bersakit-sakit dahulu,
bersenang-senang kemudian
bila tiba saat itu lah, aku akan dapat rasakan apa yang kawan aku yang lain rasa. insyallah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...