thank you!!!

Sunday, November 15, 2009

actual plan nyer nak tengok wayang tapi tak jadi sebab tak cukup korum...MQA punya pasal. so, bila balik bawak notes dan buku rujukan ke rumah. ingatkan malam tue nak wat propose final exam. tapi aku 'terpaksa' g satu function. for me, kalau aku tak datang pun tak de hal. so, bila dah terpaksa memang akan effect emosi kan. aku dah moody. honestly, aku nie memang tak akan mesra ngan seseorang jika berjumpa sekali setahun even saudara dekat. yang ini lak setahun sekali pun jarang berjumapa. memang janggal. aku yakin semua orang macam tue. so bila time nak balik tue, macam biasalah ada sesi bersalaman. of course lah akan salam tapi bila part nak cium pipi, applicable untuk perempuan sahaja ok. automatik aku menolak. sorry lah, memang tak biasa. kesimpulannya di sini, plan aku nak buat kerja dah terbekengkalai disebabkan satu function yang aku rasa kalau aku tak datang pun takpe. yang paling 'best' lagi, adalah satu part tue, aku diajak join satu kursus nie. bagi aku kursus tue tak penting pun. maybe bagi orang lain penting kot. aku dah mention aku tak minat nak join kursus tue, so, bila aku dah kata TAK MINAT, tolonglah jangan paksa kay. ini siap bagitau, join lah dulu, cuba dulu, tak faham ker kalau aku kata tak minat. body language aku pun dah bagi sign yang sama tapi masih nak paksa lagi. kalau orang lain pun bengang kan..apa yang korang buat kalau korang dah bagitau tak nak banyak kali tapi masih lagi dipaksa? lu fikirlah sendiri!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...