thank you!!!

Monday, January 11, 2010

beberapa hari yang lepas, on the way nak ke ofis, mass tue stop sebab lampu merah...suddenly, ada sesuatu yang menarik perhatian aku, owh!!! MY DREAM CAR!!! before nie pernah nampak tapi tak tau brand apa, cuma yang aku tau, CUTE jer...nak search guna CUTE pun aku rasa tak practical. aku try fokus betul2 kat brand di bonet tapi tak clear so aku drive ke depan skit... aha aku dah tau MITSUOKA... terus save dalam otak aku. bila aku searched MITSUOKA CUTE...aha, nie yang aku dapat

godek lagi and lagi, jumpa yang nie pulak...

searched price pulak ...RM 92, 800. whoa!!!! mahalnya... info yang aku tau pasal kereta nie tak banyak, yang aku tau for lady driver, nissan engine and ada 6 air bags... bila aku boleh drive keta nie...

CREDITED TO WWW.MUDAH.MY AND HARGA-KERETA.BLOGPSOT.COM

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...