thank you!!!

Thursday, April 1, 2010

boleh ker hidup tanpa wang? jawapannya TAK. semua perlukan wang. nak beli itu, nak beli ini. barang semua naik kan. betul ker wang boleh beli segalanya? boleh ker wang membeli kebahagiaan? confirm ker kalau ada wang, boleh hepi? dulu aku pun anggap kalau ada wang memang happy. apa yang aku nak, petik jari jer boleh dapat. tak perlu nak fikir macam2. ye lar time tue aku student lagi. depend ngan loan mara and FAMA. nak shopping pun nak fikir dua tiga kali. masa tue rasa tak sabar nak kerja and pegang duit sendiri. bila dah kerja, terbalik lah pulak. first time dapat gaji, memang excited. macam2 benda nak beli. :)) semakin lama aku bekerja, tetiba aku macam ada tak kena. rasanya macam ada sumthing lost tapi tak tau apa. setiap hari rutin aku sama jer, bangun tido, pergi ofis, balik umah, makan, ( kalau ada selera lah) tido dan pergi ofis balik. kekadang balik umah bawa kerja...i want my life back!!! gaji banyak pun kalau tak enjoy, best ker? masa tue memang membuktikan MONEY CANNOT BUY HAPPINESS...its true... no wonder lah orang2 kaya nie selalunya dapat heart disease, diabetic and hypertension. 3 in 1. beserderhana dalam semua aspek, insyallah, semuanya diberkati.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...