thank you!!!

Wednesday, October 6, 2010


kononnya, hari ahad tue, nak habiskan menyemak paper exam. iyer lah tue!!! tengah syok menyemak, tetiba tv3 siarkan trailer magika, macam best jer... tanpa sedar terus jatuhkan pen, check cinema online, touch up skit2, terus drive g spring... menyemak konon!!! hahaha!!! nasib baik ader membership mbo, tak yah baris panjang2.... terhibur sebab lagu2 yang best... KRU lah katakan. scene pun cantik. cuma mawi jer kaku semacam. the best part, dalam filem nie ada macam2 watak. ada mahsuri, pak pandir, mak andeh, hang tuah and the gang, badang, bawang putih n bawang merah, nenek kebayan, puteri bunian, puteri gunung ledang and last but not least, naga tasik chini. semua nie cerita2 dongeng yang memeriahkan era kanak2 ribena aku dulu. budak zaman sekarang nie, familiar ker dengan cerita2 dongeng nie? buku cerita nie lah yang aku cari setiap kali g library atau book store. :)) kalau harry potter tue, kenal lah kot.. hehehe... lagu yang paling best, time closing. muzik cam closing theme filem duyung jer. watak yang paling best adalah ziana zain. memang garang beb. ada satu part yang buat aku tergelak.. scene ning baizura with sabri yunus. ning (puteri gunung ledang) sedih sebab dah hodoh dan gemuk. dialog sabri memang kelakar. hang tuah and the gang lak cakap utara. so far, filem nie menghiburkan lah. memang kena lah time aku yang pening layan final exam student. lupa jap dengan jawapan student aku yang mengarut2.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...