thank you!!!

Monday, December 27, 2010

semalam, aku gi clinic sebab nyer aku tak leh pusing kepala aku ke kanan. sakit sangat terutamanya bila nak bagi salam selepas solat. aku mula rasa2 simptom tue bila aku bangun dari tido petang the day before. lama2 kelamaan, nak bangun dari duduk pun sakit. lebih tragik bila aku buat eksperimen sendiri, gerakkan tangan kiri ke atas kepala, whoa!!!! sakit giler. aku cuba , explore sebarang keabnormalan kat muka aku.yes!!!! dah dapat, aku dapat rasa ada bengkak di belakang telinga kanan aku. firstly, aku cuba sapu dengan bam serai plus. kot2 ada effect tapi no effect. pagi ahad, aku makin kronik. at last, my mum drive aku g clinic. whoa!!! dalam perjalanan ke klinik yang cuma 5 minit jer kalo drive, aku terpaksa menanggung kesakitan setiap kali mak aku tekan minyak, tekan brek, belok kiri, belok kanan, reverse dsb. lepas buat check up, doktor bagitau, u are having lymph node infection. it may cause by bacteria. so, i wil give u pain killer and antibiotics. if it occurred in a week, u can come here again. so, there goes my rm81. when im able to blog again, its proved that the painkiller really killed my pain. the lump still there and reducing its size. the best part is i can turn my head to left and right!!! yeay!!! syukur alhamdulillah...

more about lymph node infection click here

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...