thank you!!!

Monday, January 30, 2012

juara lagu 26

sambil update blog, sambil tue gak layan juara lagu 26. nape aku rasa tema air macam kurang sesuai jer. macam ada tak kena. semua lagu yang bertanding best2 semuanyer. keputusan penuh juara lagu

Juara Lagu Ke 26

Awan Nano oleh Hafiz

Naib Juara Lagu Ke 26
Beribu Sesalan oleh 3 Suara

Tempat Ketiga Juara Lagu 26
Karma oleh Faizal Tahir

Persembahan Terbaik
Kisah Hati oleh Alyah

Vokal Terbaik
Awan Nano oleh Hafiz

talking about persembahan terbaik, alyah memang layak. aku memang tak expect pun alyah berdiri atas prop tue. sangat kreatif. teringat pulak kat music box aku zaman kecik dulu. ingat senang ke berdiri tanpa gerak sambil nyanyi? kalau aku sure dah jatuh terduduk. hafiz pulak memang layak jadi juara lagu sekaligus vokal terbaik. suara hafiz memang mantap. sejak dari af lagi, suara hafiz memang sedap dan konsisten. memang mantap sejak azali. :) first time aku lihat performance juz pakai t shirt dengan tracksuit. memang sesuai dengan lagu awan nano itu sendiri. siapa boleh pertikaikan lagu ciptaan m.nasir. dalam sejarah AJL sendiri, kalau m.nasir bertanding, mesti menang punyer lah. overall, AJL 26 kali nie biasa saja. yang menyelamatkan AJL 26 adalah lagu yang dipertandingkan semuanyer best dan kerap kali dimainkan di radio tempatan dan juga menjadi lagu tema drama popular tv.

2 comments:

~Marcell~ said...

Hafiz!!!! ;)

mylifemythotz said...

hafiz ex student SCA.. ex student baby... bangga lah tue :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...