thank you!!!

Friday, July 4, 2008

finally, semua mentee aku dah settle registration. semuanya ikut action plan. cuma ada sorag dua tak nak drop subject tapi pointer teruk, so aku suruh isi borang mentor mentee report. report tue adlah bukti jika pointer student tue jatuh menjunam lagi, itu bukan responsible aku lagi. :)) walaupun semua mentee aku problematic, tapi bila consult betul2, actually ok sebenarnya. cuma malas, nak kena suap sekali. aku nak story pasal sorang student nie.yang abnormal, langsung tak makan saman. datang sini, nak bersukaria jer. skip kelas, banyak alasan, pas tue nak layanan macam anak raja. korang bayangkan ek, boleh dier suruh kawan dier pesan kat tutor suruh ambil jadual anak raja nie. amboi!!!! banyak cantik muko ko!!!! mestilah aku tak buat kan.orang macam nie biar jer, tak payah ditolong.bila call parent baru nak datang jumpa aku.kena ikut prosedur rupanya. :)) bila bagi nasihat, kurang ajar lak tue. sekarang boleh lah nak bergembira, nak duit, terus bank in, nak apa2 terus dapat,once parents dah takda,baru tau langit ni tinggi ker rendah. masa tue baru tau, macam mana nak hidup. boleh ker survive dengan attitude macam tu. yang parents dier lak, dah tau anak macam tue, buat aper lah nak biar lagi bersukaria di sini. makin lah naik lemak. mungkin lah itu cara parents nak menunjukkan kasih sayang tapi, kasih sayang macam tue dah menghancurkan life anak dier sendiri. kalau anak yang tau nak appreciate takpe gak. nie dapat yang macam nie....takpelah, bier jer lah. enjoy lah sampai puas ok!!!! don't know, don't care!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...