thank you!!!

Thursday, July 17, 2008

ari nie penat walaupun x lecture sebab ada program kat kolej. so, my students ada buat pameran n presentation. aku kagum ngan semangat student aku. beria2 buat kerja n kreatif, sampaikan ada satu part tue, aku pun tak terfikir nak buat macam tue. time lunch, aku belikan student aku kek. ceria betul bila aku bg kek tue. :) itu jer yang mampu aku support. sepanjang program, aku realized something special. apa ek? ada student aku memang lemah dalam akademik tapi time program, memang supportive abis. ada yang join pantomen, ada yang explained macam mana nak buat cpr. :) okay lah kan. since aku handle problematic student, macam2 problem yang aku jumpa, sampai ada yang beyond expectation. sebab tu ada masalah dalam study. bukan diaorang nak pun jadi macam tue. ada sebab lain yang jadi macam tue. bukan salah diaorang pun. bila aku dah detect problem student aku, alhamdulillah, aku dapat handle diaorang dengan baik. student macam nie tak boleh main serang jer. kena approach betul2. opsss...tolak anak raja tue ek. :) yang tue memang aku angkat bendera putih!!! aha! aku dah antar resume kat.... adalah tue. biarlah rahsia. doakan aku k. harap2 berjaya. insyallah. aku janji, kalau aku dapat kerja lain, 1 whole secret recipe cake bersedia untuk dinikmati!!!! aku dah bagitau ari tue kan...ha!!!!apalagi, doakan aku dapat kerja lain. amiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn...

3 comments:

Anonymous said...

good luck
kmk doakan ktk byk2

~Marcell~ said...

masin mulut... mudahan dapat keja lain..sama2 bdoa for each other la ;) ku mok choc cake... hihi

AB said...

hello izah!

bace blog awak ni buat saya bernafas dengan kencang. semangat sungguh! its good btw. ;)

all the best in your future undertakings.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...