thank you!!!

Tuesday, July 15, 2008

lama aku menyepikan diri...bukan merajuk ok, cuma bz jer. :) apart from tutoring, ada lagi kerja admin...filing lah tue. uruskan pasal student affairs lah. mana lagi yang suka cipta masalah. kepala boleh jadi sewel!!! sekarang nie aku dah settle pasal student atttendance. nama stduent pun dah dihantar untuk key in dalam sistem. total stduent aku semester ini, average lah 170. sebab tue kuiz aku suruh isi tempat kosong jer, senang n cepat sikit nak check.lab report buat in group. assignment pun aku bagi in group. kalau asssignment yang senang, buat individu. masa start kerja dulu, memang kelam kabut lah. key in markah memang last minute. sekarang nie dah ok skit. yelah dah ada experience. :) tapi kan, dalam bz aku tue, sempat gak intai2 job lain... :) my boss pernah kata, u hav ur right to get better job n i hav my right to get better worker than you. ha!!! mendalam n sinis kan... sekarang boleh lah mention macam tue. bila ramai yang resign, mulalah mengelabah cari staff. ada staff tak dijaga n dihargai. takpelah, aku percaya ada rezeki lain di luar sana. aku dah usaha n sekarang bertawakal sahaja. insyallah, aminnnnnnnnnn...

2 comments:

Anonymous said...

hye sharifah
abby tok
anyway,kmk just nk wish ktk all d best in hunting for a new job
semoga ktk berjaya
mun carik kerja,kerja d kuching jak
sng kmk nk ajak ktk kuar
take care

Anonymous said...

yeah yeah!!! carik keje lain!!! yeeehaaa!!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...