thank you!!!

Thursday, April 16, 2009

mengantuk + penat + stress... itulah yang aku rasa sekarang nie. actually mqa datang this week, tapi postponed lak. huh!!! seminggu before mqa sepatutnya datang, ada lab training workshop pulak, seminggu tau. untuk kuliah, aku minta staff lain seat in, huhuhu... dahlah hari jumaat tue good friday, cuti am, aku n the gang lak ada training. aduh!!!! tarikh tue lak tak boleh tukar, alasannya branch lain pun ada training walaupun cuti am. tapi yang peliknya kalau kat hq, cuti am dikira cuti am, kalau ada activity boleh pulak ditunda. sorry lah, time training tue, memang aku dapat bagi full attention, kat kepala nie, asyik teringat kerja yang menimbun di ofis. :(( yang lagi best kena pulak buat report and hantar before 20th april, haiya!!!!!! lupak lak, aku nie kan robot, push button and push button...dalam minggu nie lak, settle kan documentation untuk mqa. aku kena uruskan 6 files, so memang aku tak dapat nak buat kerja management yang lain. kena pula buat fail TWT, memang sakit jiwa raga. mana tak nyer, tergesa-gesa nak buat semua kerja before 5, kalau ada meeting ker, muka dah toya jer, memang pun kerja dia siap before 5 tapi cincai beb, aduh!!!! pagi nie aku dah tak mampu nak berkata-kata, otak pun dah jammed. dalam seminggu jugak, aku tak makan malam ngan family aku, bila sampai umah, selera makan pun hilang. balik umah pun dalam pukul 9 lebih, hari ahad pergi office gak. family aku lak tak faham kenapa aku selalu balik lewat, tue yang suah sikit nak balik lewat. my mum ada bagi tau, paling lewat pun sampai pukul 9.sampai pernah ada sehari tue, aku balik awal sikit, belum jer masuk rumah, my mum dah tunggu kat pintu, siap cakap lagi, baru aku tengok kau balik bertemankan matahari. :)) aku senyum jer lah. selagi bulan tak muncul, selagi tue lah tak boleh keluar dari office, kulit aku nie kan sensitif dengan matahari, nanti terbakar pulak. :))))

1 comment:

~Marcell~ said...

caiyok2... jgn putus harapan!!! :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...