thank you!!!

Friday, April 17, 2009

rajin pulak aku bloggy sekarang nie. hehehe... aku dah bosan sebenarnya buat report, buat itu buat ini sebab kat sini tradition nya memang akan buat 2 x. ntahlah... kalau lah kereta aku tue bayar pakai daun kering, dah lama aku reisgn...huhuhu... teaching pulak, erm....oklah. aku mengajar student first semester. masih main2 lagi. okaylah, untuk kali nie aku dah decrease skit tahap disiplin. bagi can dulu...masuk sem lagi satu, baru aku tunjuk power. :)) cuma aku dah didik mereka untuk berdikari, macam sebelum nie, kalau past year exam, tunggu lecturer bagi, sekarang aku dah pesan suruh cari di library. diaorang nie tak boleh kasar2 nanti cabut lari, takpun complain bertan-tan. :))
perasaan aku sekarang nie oklah sedikit compared dengan semalam. minggu depan mid term so mqa confirm lah tak datang. masih ada masa lagi nak settle kan semua tue. insyallah. harap2 tak ada lagi lah aral yang melintang membujur di tengah jalan. silap2 aku lak yang terlentang.
oklah, aku ada lab session pas nie n bagi kuiz kat my students. chow!!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...