thank you!!!

Wednesday, May 27, 2009

WELCOME AND CONGRATS HAFIZ!!!

25th may 2009, trek selebriti, jimmy yezza datang ke kolej untuk shooting. actually around 10 tapi 9am dah datang. aku kan masuk 5 minutes before 9, so time hafiz datang, aku tergesa-gesa nak masuk office. nasib baik sempat pasang banner. 2 minit lepas pasang, hafiz pun sampai. aha!!! tag HAFIZ KEBANGGAN KAMI tue idea aku tau . hehehehehehe...sementara jimmy n hafiz pusing2 kolej, staff academic sempat pulak ambik pic. biasalah kan ...:)))

before hafiz balik, kitaorang WAJIB ambik gambar. hafiz memang bukan student department aku, tapi aku memang kenal hafiz before masuk af lagi. sapa tak ingat dengan rambut afro dier tue. :)) time bilik lama dulu, meja aku dekat pintu masuk, so kalau student nak jumpa lecturer, aku lah yang jadi kaunter pertanyaan, time tue hafiz selalu datang jumpa lecturer. hafiz memang student yang baik. cara dier bercakap tak macam student lain. apa yang dekat diari af7, itulah hafiz. ngan jimmy lak tak sempat nak ambik gambar sebab jimmy terus meluru ke van. maybe penat kot. yer lah sabtu pulak dah pergi smt kuching, claudia ex student kat situ. jumaat lak g tunaz, sekolah aishah, isnin lak pergi kolej hafiz. takpe, yang penting ambik gambar dengan JUARA AF7, JUARA PERTAMA DARI SARAWAK, HAFIZ!!!



BYE, HAFIZ, JANGAN LUPA KITORANG YEK. GOOD LUCK!!!

P/S yang dalam bas persiaran tue, jimmy yezza!!! so jangan lupa tau, tonton trek selebriti nanti!!!!
YEZZA!!!
PEACE!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...