thank you!!!

Friday, May 22, 2009

alhamdulillah, semua students aku datang exam hari nie. soalan pun senang and ada soalan semester lepas. hopefully, diaorang boleh jawab. :)) ada sorang student tue, bukan dari department aku lah. namanya memang aku akan ingat sampai bila2. time exam, student nie tidur, so aku kejutkan, suruh g toilet and cuci muka. tapi aku pulak yang kena sembur.
TAK BOLEH TIDO KAH?!!!!! EXAM ADA 2 JAM!!!! CHEH!!!!
'bersopan' betul pelajar nie. anak sapalah yer? 'bertuah ' sungguh dapat anak macam nie. sejuk perut ibu mengandung kan. perkataan yang paling last tue yang buat aku rasa macam nak lempang jer. orang tanya baik2. jawab macam lah bagus pun. sepanjang exam, aku monitor student nie. ada tido lagi. aku biar jer. lantak ko lah. bila student nie hantar exam paper, aku baca jawapan dier. macam bagus pun. aku rasa jawapan budak tadika lagi bagus. :)) nape ek ramai student sekarang kurang ajar. nasib baik bukan student aku. kalau student aku, aku taulah apa nak buat. spesies sekarang semakin banyak mutasi kot. :)) tue sikap pelik. :))





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...