thank you!!!

Friday, May 1, 2009

yahoo!!! at last, cuti aku approved gak, TERIMA KASIH!!! before cuti, aku buat kerja admin setakat yang mampu. serba salah gak tapi aku WAJIB settlekan kerja kat sini dulu. so, sekarang nie aku kat hotel lah...baru jer abis makan n shopping. baju raya dah beli... :)) sampai kl around 6, sampai kat hotel, terus g gulatis. my mum n auntie dah tunggu kat situ. my counsins lak dah lepak kat hotel. sebab dah penat, so tak sempat nak survey betul2. aku cuma tolong angkut beg shopping jer. ))
huhuhuhu...malam nie aku miss lah diari af7. takpe, nanti boleh tengok kat youtube. okay, aku dah ngantuk. nak mandi then nak tido...chow!!! esok nak g sogo lak.

SELAMAT HARI PEKERJA!!!
erm, aku nie 'pekerja' ker? hahahahaha....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...