thank you!!!

Thursday, May 21, 2009

walla, sekarang nie aku dah kat office. dah terasa stress. biasalah tue kan. my mum n auntie balik ke kuching malam ahad, so aku stay kat hotel 3 hari. hari isnin tue, aku pergi kolej, ambik transkrip and sijil. macam biasalah kan... banyak songeh.
1. pergi exam department.
2. bagi semua document yang patut.
3. 'nie account statement nie awak verify dulu'
kenapa nak verify, kan dah sah2 tertera kat statement tue, takde outstanding plus dah ada
cop account department lagi.
4. 'saya nak salinan ic awak yer '
5. pergi kedai fotostat
6. pergi account department, ambik no then tunggu around 10 minutes.
7. pergi kaunter kat situ, serahkan account statement, tunggu lagi dalam 10 minutes untuk 2
account statements
8. pergi balik ke exam department, serahkan semua documents.
9. 'ni account statement baru ker? so, awak ambik yang baru tue, yang lama tue bagi kat saya'
kelakar kan?

proses yang sekejap ambik masa dalam 2 jam. fuh!!! then lepas tue pergi kedai foto lak. ambik foto convo. driver teksi tue pulak tak tau jalan. aku rasa dah pusing 2x tempat yang sama. nasib baik lah orang tua, tak pemarah so aku cool lah jugak. aku siap call kedai tue lagi, tanya location. fuh!!! lastly sampai jugak, :)) ada pulak gambar extra, 4 keping worth RM44. aku ambik ngan member sekali, so bayar RM88. nasib baik lah ada extra money, :)) alamak!!! aku order gambar ngan frame ker hari tue ek? kawan aku lak ada frame gak...pas nie aku nak pergi pkns, sacc ngan paz. kena angkut lah nie. hehehehe...
before tue aku minta pakcik tue drive aku ke atm cimb bank sebab dalam purse tinggal RM3 jer. dah settle semua, aku dengan rasa senang hatinya jalan2 kat pkns, sacc n paz. sempat gak beli beberapa helai blouse, cardigan and slack hitam. rasa macam best pulak, hehehehe...sempat gak flashback time study dulu, tempat nie lah aku selalu pergi kalau boring stay kat umah. hehehehe...rasa macam nak kembali time belajar dulu jer. huhuhuhu!!!!

2 hari yang selebihnya aku pergi klcc, low yatt, the mall, sungei wang and times square. tapi kan aku rasa macam tak best jer, nak beli kasut and handbag takde yang best. kalau time study dulu, kalau shopping, kalau boleh nak borong kedai sekali . :)) kat low yatt pun, aku rasa macam tak best jer, aku cari laptop bag macam kat singapore tapi tak ada lak. menyesal pulak tak beli time kat singapore dulu, huhuhuhu... nak murah punya pasal lah nie...sebab bag tue made in china, so aku assumed kat kl pun ader. maybe tak sampai lagi kot. so, aku beli screen protecter and cable straps. dulu kan, kalau kat low yatt, aku pantang tengok cd games, mesti nak beli especially game CSI. yang first tue aku dah abis, yang second tue baru 1 case jer. huhuhuhu....tapi kan sekarang nie aku buat derk jer. tak rasa nak beli pun...nape ek? aku tak suka lah macam nie...huhuhu...


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...