thank you!!!

Thursday, October 29, 2009

semalam, my big boss suruh aku pindah workstation. erm, biasalah kat sini. kalau ada turun pangkat ker naik pangkat ker, mesti pindah workstation. dulu workstation aku luas lah jugak. kalau tutor ada 1 meja jer, kalau PM ada 2 meja. aku kan pantang tengok meja banyak2, so sudah menjadi kewajipan aku memenuhkan meja-meja yang telah disediakan dengan segala jenis barang. kalau tak takkan bagi 2 meja kan...:) kalau time mqa dulu, meja aku memang macam kena tsunami. :)) tapi bukan meja aku jer tau...:)) bila aku dah inform dengan HOA, aku nak step down, aku nekad nak kemaskan workstation aku tue. aku mintak plastik sampah kat auntie cleaner pas tue sedikit demi sedikit aku lupuskan semua sampah sarap yang ada. nasib baik dah mqa, kalau tak susah gak. so bila aku diarahkan berpindah, aku cuma ambik masa setengah jam jer. cuma masalahnya sekarang, dulu aku ada 4 laci, sekarang cuma ada 3 laci, so aku tengah cari idea nak sumbat extra stuffs tue. akhirnya berjaya jugak... aku kena adapt lah dengan saiz workstation yang limited nie. takpe, yang penting beban kerja dah kurang skit. tue yang lagi penting sebenarnya. actually plan A big boss aku tue bukat takat nak pindah workstation jer tapi pindah bilik sekali. honestly, aku selesa dengan environment bilik aku sekarang so aku bagitau my big boss aku nak meja aku sekarang nie. kebetulan lak meja tue kosong sebab tuan punya nyer dah resigned. alhamdullillah, my big boss aku setuju. hehehehe... thank you.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...