thank you!!!

Wednesday, October 28, 2009

nampak tak gambar kat atas tue... disebabkan benda tue lah aku tak mood nak bloggy panjang2. actually 2 hari lepas, handphone aku tue ada prob kat camera function. aku ingatkan bengong sekejap jer. last2 sampai ke hari nie. tue yang buat aku tekan minyak g samsung service. nasib baik dekat jer. technician tue cakap maybe ada masalah camera atau cabel. kalau kamera, budget nyer rm400+. kalau cable lak rm80+ . kalau ikutkan benda nie dah bermalam kat pusat servis tue tapi aku ada sebijik je phone, so technician tue order dulu baru inform kat aku. erm...baguslah lah, at least dapat aku sediakan budget and yang paling penting, aku ada jumpa kawan sabtu nie, susahlah lah pulak takde handphone.

ingatkan time lunch nak makan korea food so g satu restoran nie kan. bila duduk jer baru perasaaan, bukan korean food pun tapi ala-ala hong kong style. so, aku and the gang terus blah before order...hahahahaha...ingatkan nak snap lah pic korean food tue kat blog nie, hehehehe, macam tau jer handphone aku tengah kritikal. alang2 terus masuk sushi king.... :)) before balik sempat beli majalah e ring sebab rasanya aku kena ada 2nd handphone lah. hati aku masih lagi terpaut kat samsung walaupun cousin aku kata bukan samsung tapi samseng.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...