thank you!!!

Thursday, November 5, 2009

2 hari aku tak update blog. reason paling besar , wireless lembap!!! dalam 2 hari tue takdelah info terhangat. kelmarin, takder idea nak blog. semalam, ada staff assembly dengan principal college. dari pagi sampai pukul 2 petang. so, duduk lah dengar presentation every department. ye lar lah, closing account tempat aku nie pada september. lepas pukul 2, aku tak tau nak wat per, wireless lembap n aku takde idea nak blog aper. hari nie lak, ada staff assembly dengan our BIG BIG BOSS. okaly lah, ada semangat skit nak kerja bila dengar amanat dier. :) macam biasa, last sekali mesti ada announcement pasal organisasi tapi kali nie, takde lak...
mimpi kita semua mesti sama. part nie yang aku lemah skit...hahahahaha... so far, sama kot mimpi aku. yang paling menarik ialah, ada 3 perkara yang mesti diambil kira bila nak kerja.
1. love your colleague
2. love your boss
3. same dream
honestly, tak semua criteria aku dapat penuhi... :) tapi i will try my best okay...
yang paling best ialah, annual leave aku ada lagi 13 hari. 5 hari leh forward ke tahun depan, so balance 8 hari. 2 hari nyer nak ambik esok and lusa. lepas nie susah skit nak ambik leave, sebab teaching load aku 24 jam seminggu. setiap hari ada lecture so susah nak cari replacement. nasib baik hari sabtu takde lecture. takpe lah, at least aku bukan lagi programme manager, so aku boleh focus kat satu kerja jer... honestly, aku lagi prefer mengajar dari buat kerja admin. taklah berserabut otak aku nie... :)) erm, idea aku time cuti nie nak wat cheese cake lah...kalau dapat lah. :)) hujung minggu nie lak aku nak kemas rumah and cuci kereta. wah!!! banyak betul, ye lar tue... :))

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...