thank you!!!

Sunday, November 8, 2009

huhuhu...esok dah stat keja...student registration...oh no!!! lecture dah start. tension lah...seribu satu ragam pelajar yang kadang kala tak masuk akal. takpe, aku yakin hari yang dinanti akan tiba. before nie aku ada bagitau kan, nak kemas rumah and cuci kereta. seperti yang dijangkakan, rumah dan kereta aku masih lagi dalam keadaan asal. kek cheese juga telah bertukar kepada kek batik. tak sedap woo...kurang milo. jarang aku dapat merasai suasana cuti yang tenang dan aman damai. tue pun ada gak student call aku...hish...aku zaman student dulu, berfikir 2 3 kali nak call atau sms lecturer especially after office hour. aku rela duduk depan bilik lecturer tunggu lecturer aku datang. bukan macam student aku, kalau aku takde, terus blah...pas tue bagi alasan, saya cari miss tapi miss tak ada... okay, tak nak story pasal student lagi sebab aku dah hilang mood...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...