thank you!!!

Tuesday, January 5, 2010

HAPPY NEW YEAR 2010
dah masuk 2010, so far, aku masih belum berpuas hati dengan achievement aku... banyak lagi yang perlu upgrade... hahaha...my resolution untuk tahun nie tak lah vasss pun. hopefully better than previous year. cuma ada satu keinginan yang aku rasa tak boleh reveal kat sini. bila dah berhasil, aku update lah. yang ini something yang aku tunggu sangat2. alhamdulillah,hopefully, semuanya akan berjalan dengan lancar. :)

i believed in karma. whatever you do, you'll get it back. one of my friend pernah bagitau aku, sekarang nie tak payah tunggu balasan pd hari kiamat, kat dunia pun dah dapat. cuma lambat atau sekejap jer. kata2 tue yang aku pegang smp bila2. bukan lah nak katakan aku mengharapkan seseorang itu ditimpa musibah or bla bla bla...aku bukannya ada kuasa pun nak bagi bala musibah. cuma sebagai peringatan. think positive okay. the main reason aku melalut nie bila one of my 'old friend' requested aku kat FB semalam, aik!!! kelakar lah pulak. before nie menghilang tanpa khabar berita smp dengar suara aku pun tak nak. agaknya boleh gugur jantung kot. alih2 request aku pulak. to my dear 'old friend' i will forgive but i can't forget.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...