thank you!!!

Monday, December 28, 2009

plan aku christmas day, nak layan movie. macam biasalah, bawak cousin aku tue. nak layan movie muallaf dan alvin and the chipmunks. actual plan nyer, ber3 jer, tetiba jer my mum nak join layan muallaf. nie gara2 tengok trailer muallaf. good job astro!!! muallaf lak takde kat mbo, so g lah star tapi boleh pulak showing time tue tunda ke jan...aiseh, itu macam pun ada ka!!! so, we went to mbo, yeah!!! aku suka mbo!!! sampai sana, fuyo!!!! crowded... aku ingatkan time christmas day, lengang...macam biasa lah kan... barisan memang lah panjang...huhuhu...takpe, aku mesti beli membership card. :)) showing time pukul 3.30 dah full, so proceeded to 5.15. tue pun, setengah panggung dah full. masih awal lagi, so lunch kat manhattan fish market. we ate fish and chips, ewww.... extravaganza oily...so, goodbye manhattan fish market. kalau tau, baik lepak kat secret recipe jer... after lunch, my mum decided balik so, kami ber3 nie, call lah sesapa yang free kat rumah nanti... :))

the movie was great, memang enjoy and funny. the hall memang penuh. baby pun layan movie gak. aiseh!!! aku masa baby dulu, tak pernah layan movie kat cinema. tak sesuailah bawa baby...dah namanya baby, mestilah menangis. nasib baik parents dier bawa keluar, kalau tak, hilang mood aku nak layan chipmunks. lagu2 dalam movie kali nie tak best sangatlah compare dengan first dulu. tapi, theodore memang cute!!!!

after movie, apalagi, tawaf lah satu spring tue. masuk kat health circle. tertarik kat satu product imported from australia. apa yang menarik tue, tagline SLS AND PARABEN FREE. whoa!!! first time aku jumpa skincare yang free paraben and sls. semua ada, foaming cleanser, cream cleanser, moisturizer, lotion, toner, shampoo, shower bath....teruja aku. apart from sls and paraben free, ada satu lagi yang membuatkan aku tak teragak2 keluarkan rm50,


so, aku terus beli foaming facial cleanser, melayang lah rm39.90. takpelah, sekarang nie dah pakai, memang wangi sangat. natural ok. rasa macam pakai aromatherapy oil jer. tenang jer.


kalau ada perubahan, i will update okay!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...