thank you!!!

Monday, February 1, 2010

colours of the world. tema untuk annual dinner tahun nie. setiap department mewakili negara yang dipilih. department aku pilih egypt. yea!!! boleh lah pakai jubah yang mak aku beli kat dubai ari tue. first time, aku prepared betul2 untuk dinner. kalau tak, main tangkap muat jer. dinner yang paling ideal ialah makan makanan mak aku masak sambil menonton tv... :))) aku guna khidmat petra enterprise untuk mekap plus aksesori. best sangat, sebab akak tue sanggup betulkan tudung aku malam tue. :)) lepas mekap, aku rasa kelakar bila tengok muka aku selepas make over. aku kah ini? oh!! sungguh tak ku percaya. ye lar lah, aku nie bukannya yang pakai makeup sangat pun. time g keja, kenduri and raya jer. itupun mekap biasa jer, lepas mekap, ada photo session lah pulak, kat studio lagi... whoa!!! aku bukan nyer reti nak pose2 ala2 model gitu...tapi lantak jer lah... :))

great job!!! thanks !!!

sampai hotel around 7, tempat biasa lah kan, menu pun chinese food gak macam last year. last yer, ada fish lip soup, tahun nie lak fish maw, member aku bgtau, maw tue perut ikan. yer lah kot. bila masuk jer kat hall tue, rasa macam segan lah pulak, kelakar pun ada tapi aku buat biasa jer. masuk jer aku terus snap backdrop, cantik...


ada macam2 persembahan, department aku buat tarian belly dance versi sopan. aku? mestilah tak terlibat... :)) department lain pun best gak. ada tarian bollywood, sepanyol, melayu n nyanyian. macam biasalah, time dinner tue, mesti lah ada snap pic skit...tada!!!! nie sebahagian jer, yang lain kat my facebook.



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...