thank you!!!

Thursday, February 4, 2010

pada suatu petang, hanphone aku menjerit2 minta diangkat...
aku : hello
pemanggil : hello, boleh bercakap dengan **** ****
aku : ini siapa ? ( terkejut sebab aku kenal dengan nama yang dimaksudkan )
pemanggil : saya cikgu dier dari kolej
aku : sy pun cikgu dier jugak. ( blur)
pemanggil : sy cikgu dier dari kolej.
aku : ini siapa ? ( suara aku time nie dah berubah nada )
pemanggil : saya *******
aku : *******, ko buat aper nie ? naper ko call aku ?
pemanggil : erk, ini awak ker?
aku : yalah, aku, ko ingat siapa lak ? ( gelak2 rasa macam nak guling2)
pemanggil : ok, ok, sori... ( aku terdengar ada gelak2 di hujung talian )

kepada sesiapa yang masih tak faham story di atas, aku explain kan yer ... pemanggil tue actually nyer kawan satu ofis. nak call student dier, tapi boleh pulak call nombor aku. aku bengang sebab ingatkan student aku nak mainkan aku. kawan aku pulak ingatkan student dier mainkan dier.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...