thank you!!!

Wednesday, February 10, 2010

dulu aku pernah mention pasal sukin organics. FYI, aku dah beli sukin shampoo and conditioner. pasal cleanser tue, tak dapat nak komen dulu sebab aku guna sesekali jer. aku dah guna selama seminggu. before tue aku guna shampoo jer. sebabnya conditioner yang lama masih berbaki lagi. masa mandi, memang lembut lah. tapi sebab tak ada conditioner, bila kering, agak keras skit lah. bila conditioner dah abis, barulah aku beli sukin conditioner. hasilnya memang memuaskan hati. lembut sentiasa. ini pengalaman, bukannyer propa yer. harganya memang mahal tapi berbaloi. biar kalah membeli tapi menang memakai. plus takde SLS and paraben. wangi pulak tue. natural okay...setakat nie, rasanya ini shampoo terbaik yang pernah aku guna. :)) tunggu cleanser lama abis, baru aku komen lak sukin cleanser ya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...