thank you!!!

Wednesday, February 10, 2010

bila mengajar, aku kurang gemar student duduk di tepi. ada student aku larang duduk tepi sebab normal view manusia lurus. niat aku, bila mengajar, aku nak ada eye contact dengan semua pelajar. karang mengata aku bias lak. dier boleh pulak bagitau aku, dier boleh nampak dari sisi. pelik gak, setahu aku yang cetek pengetahuan nie, spesies burung jer yang ada view dari sisi. aku tanya balik, macam mana boleh nampak dari sisi. manalah tau kan, boleh aku praktikkan. biler dier bagitau dapat tengok dengan spek. kesian lah pulak, mesti dier tak nampak kot aku nie tak pakai spek. bila tak pakai spek, tak ada view dari sisi. jadi, ko kenalah duduk di tengah. kalau ko duduk tepi, memang lah kurang perhatian. g check degree mata tue, dah naik kot. semakin hari, student aku makin kelakar... macam maner nak jadi MLT nie...

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...