thank you!!!

Thursday, March 11, 2010

hari nie dalam sejarah aku diarahkan pergi ke sekolah. bukan school talk. cuma dapatkan responden jer. nasib baiklah lokasi sekolah tue dalam perjalanan aku balik ke rumah. aku nie kan 'rabun' jalan2 kat kuching nie. nasib baik berdua. kalau sorang2, mau aku jadi tunggul jer. paling lucu lak, colleague aku pun first time gak. aiseh!!! redah jer lah. selama nie bab2 approach responden nie memang aku fail. sebab tue aku tak suka join MLM. kalau MLM datang umah pun, aku but tak tau jer. tukang layan nyer famili aku jer lah. my boss bagi masa dalam 2 jam jer. dalam 2 jam tue aku n the gang berjaya mendapatkan 30 responden. ok lah tue bagi beginner kan. sebelum pergi tue ada korek strategi dari colleague yang memang expert. bukan senang wo nak dapatkan responden. bila dapat tau aku g school ari nie, colleague aku yang lain sumanya bagi moral support. before nie aku buat kerja indoor jer. so kalau aku buat oudoor tue, kiranya sesuatu yang pelik. best lah gak, sebab berpeluang jalan2. hahahahaha...anyway, thanks ya boss for the experience.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...