thank you!!!

Thursday, March 25, 2010

3 days leave!!! best!!! best!!! semua kerja dah siap sebelum cuti. stay lewat semata2 nak siapkan item analysis. spr tue dalam 10 minit jer leh siap. 2 hari pertama cuti, aku berpeluang merasai nikmatnya tidur petang. badan rasa segar jer bila bangun tido. hari ketiga lak, layan movie ni lak
yiha!!! movie nie better than alice in wonderland. actual plan tengok movie pukul 2.30 petang, lastly pukul 6.30 petang lak. huhuhuhu.... hari tue memanglah malang lah betul lah. sampai kat spring around pukul 1.45 petang, macam biasalah aku memang park kereta kat basement. tetiba lak cermin kereta kat driver seat stucked lah pulak. tak boleh tutup. kalau gap 1 cm tue okay gak, ini muat tangan. kalau yang tangan panjang dah boleh buka pintu dari dalam. call mak aku, then mak aku suruh tarik cermin tue slowly, FAILED. other suggestion, mintak tolong pak guard. FAILED. last suggestion, BALIK RUMAH, THEN MAK HANTAR NANTI.... huhuhu..masa tue dah pukul 2.15 petang. huhuhuhu, sepatutnya aku dah duduk diam2 dalam cinema sambil makan popcorn. yer, kita hanya merancang, allah yang tentukan. takpelah, yang penting, dapat tengok movie. :)) lepas movie, jalan2 kat parkson, beli sepasang cardigan untuk cousin aku n a pair of jeans for myself. dah jatuh hati kat sepasang wedges kat vincci, yang itu budget next month. maybe jezmine update next month, mana lah tau ada yang berkenan pulak. another addition for my collection.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...