thank you!!!

Friday, August 27, 2010

dah bersawang rupanyer blog aku nih...actually banyak benda nak share kat sini, tapi ada sesetengah manusia yang memang bijak dalam memanipulasi keadaan. memang lah ni blog aku, sukati aku lah nak cakap apa pun kan, tapi tue lah kan, susah nak cakap lah. karang ada yang terlebih sudah...oppps... mudahan mereka-mereka ni diberi petunjuk oleh Allah. dunia nie sentiasa berputar. Alllah itu juga adil dan doa yang makbul adalah doa orang yang teraniaya kan. semakin hari, kita semakin tua, semakin tua, semakin menghampiri kematian. kematian itu akan datang tanpa lewat walaupun sesaat pun. sedih kan, bila melihat manusia yang semakin hari semakin buruk perangai. ish...inilah sifat manusia akhir zaman.

Ya Allah, aku berlindung kepadaMu dari siksa neraka Jahanam. Aku berlindung kepadaMu dari siksa kubur. Aku berlindung kepadaMu dari fitnah Dajjal yang pembohong. Aku berlindung kepadaMu dari fitnah hidup dan fitnah mati. Aku berlindung kepadaMu dari banyaknya dosa dan hutang. Aku berlindung kepadaMu dari kejelekan fitnah kaya dan kejelekan fitnah fakir. Aku berlindung kepadaMu dari kejelekan pendengaran, penglihatan, lisan dan hatiku. Aku berlindung kepadaMu dari dikembalikan kepada umur yang terlalu tua. Dan aku berlindung kepadaMu dari mati dalam keadaan ingkar kepada agamaMu.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...