thank you!!!

Saturday, September 4, 2010

tahun nie, HONESTLY, aku tak tau bila raya. baru 2-3 hari lepas, aku realized lebih kurang seminggu lagi nak raya. last year, dalam waktu begini, aku sibuk mengisi borang cuti raya. tahun nie, aku tak terhegeh2 isi borang cuti raya. dalam otak aku, takde langsung imej2 berkaitan hari raya. yang ada cuma imej fail yang bewarna putih. 3 hari berturut2, aku berbuka puasa di ofis. best gak buka puasa ramai2 ek. hopefully, malam nie malam last aku berbuka puasa di ofis. so far, 96% dah settle. so, esok pagi, aku cuma print 4 KEPING dokumen sahaja. dah siap print, boleh lah aku declare fail aku siap 100%. pas tue baru isi borang cuti raya. ahad nie, aku plan nak kemas rumah. this semester, final exam lepas raya. tahun lepas, before raya. orang sibuk beraya, aku sibuk menyemak exam paper. ini bermakna, kereta aku bukan lagi stor simpan paper final exam. kalau aku bawa ke rumah, memang nak kena marah dengan mak aku lah tue. :0 yer lah, time raya orang sibuk kemas rumah, aku pulak sibuk sepahkan rumah dengan paper final. kalau sepuluh orang takpe gak. ini seratus lebih. raya kali nie, aku nak rehatkan minda dan tidur secukup-cukupnya.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...