thank you!!!

Thursday, September 30, 2010

nie blog aku lah, sukati lah nak cakap apa lah kan. dah kira baik aku tak reveal nama. apa yang aku rasa tak patut ialah sikap manusia yang selfish. aku menjaga kebajikan ramai orang so, banyak benda yang perlu diambil kira. ko pulak cuma seorang sahaja. wajarkah aku mengorbankan kebajikan yang lain semata2 untuk kebajikan seorang. adil ker? dalam situasi aku, banyak point yang aku buktikan memang salah ko pun cuma aku tak nak kecoh2. patutkah ko minta tolong, then tak dapat, ko maki hamun pulak orang tue. patut ker? contohnya ada orang minta sedekah, tapi orang tue tak cukup duit, yang mintak sedekah pulak marah sebab tak cukup duit. logik akal, memang tak patut tapi kalau logik emosi, patut kot. logik akal ikut akal, logik emosi ikut emosi. mana lebih bijaksana, akal atau emosi?

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...