thank you!!!

Friday, October 1, 2010

semester nie banyak isu yang aku lepas pandang. mana nak mengajar lagi, nak uruskan student parktikal pulak. 85 orang, hokey!!! tue belum campur lagi, mentee aku. dalam life aku yang rushing, dengan jujurnya ada task yang aku tak sempat double check. kebiasannya, sebelum final exam, aku pastikan mentee aku dah settlekan semua fee. tapi kali nie, aku langsung tak check dengan acc department. so, ada sorang yang tak bayar jadi terlepas semua final exam. satu lagi, selepas key in markah dalam sistem, memang aku akan simpan satu hardcopy for backup. manalah tau kan, sistem tue tetiba jadi bengong. tapi kali nie, aku memang tak buat, so ada markah yang missing. nak kata sistem bengong, aku takde hardcopy for evidence. sigh!!!! semester nie gak, first time subject aku ada final exam amali, tue belum lagi student yang dah habis praktikal, mesti lab test gak. paling mengharukan, semester nie jugak, banyak cuti. cuti gawai dan cuti hari raya. sekarang nie, sepatutnya aku dah siap menyemak paper exam sebab semua paper aku minggu lepas tapi satu subject pun belum habis. apa nak jadi nie?!!! oit, dah lah blogging tue!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...