thank you!!!

Saturday, October 16, 2010

setelah bertungkus lumus prepare segala document, akhirnya hari yang ditunggu, MQA visit. kali nie, aku agak nervous sebab panel kali nie expertise dalam histopatologi which was my subject for every semester. aku lah yang first time mengajar subjek nie dari first batch sehinggalah sekarang. daripada nota tak lengakp sehinggalah ada modul. semasa lawatan premis, semua tutor mesti ready di dalam lab masing2. my lab was shared with anatomy subject. anatomy kan ader related gak ngan histopatologi. histapatologi more to slide processing for microscopic observation. the panel puas hati dengan segala slides yang ada. untuk subjek patologi, mostly semua prepared slide since the subject was more to cancer. ingat senang ker buat slide yang ada kanser? untuk histopatologi, student yang akan buat slide. semua slide tue aku simpan for collection. time interview, akulah yang banyak ditanya. :) im in the 2nd group tapi semasa 1st group sedan interview lagi, panel tue dah mencari aku. whoa!!! im the wanted person!!! lepas interview, aku rasa lega sangat. petang tue pulak, ada meeting tapi secara santai. time tue mata aku memang tak dapat tahan punyer. iyerlah, mana tak ngantuk. malam before MQA visit, aku balik dalam pukul 12 tengah malam. sampai rumah sambung kerja sampai pukul 1.30. tertidur depan tv sehingga pukul 2.30 pagi. pas tue sambung sehingga pukul 4 pagi. bangun balik dalam pukul 6.30 pagi. g ofis pukul 7 pagi. touch up file untuk kali terakhir. balik malam tue, memang aku qadak tido puas2. pukul 8 malam sehingga lah pukul 630 pagi. nasib baik hari sabtu cuti umum, dapat lah rest lebih skit. :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...