thank you!!!

Thursday, October 14, 2010

what a bad day!!! hari nie, aku spent extra time kat ofis. bukan aku sorang yer, ramai lagi yang senasib. hahahaha...kira2 pukul 8 malam, aku mengalihkan kereta aku parking kat depan pintu ofis. senang nak balik... waktu tue pulak hujan dan takde lampu on the way nak ke parking lot. dalam syok2 aku berjalan, tiba2 aku terlanggar ataupun lebih tepat, tersepak sesuatu yang berbulu. time tue dah rasa lain dah, aku konar ikut jalan lain. dalam masa yang sama lah, aku ternampak kelibat seekor ANJING melintas dengan selambanya. jawapan kepada sesuatu yang berbulu itu adalah seekor ANJING. korang dapat agak lah kan, apa yang berlaku kepada aku seterusnya kan. tersepak seekor anjing dalam hujan lebat... apa hukumnya? nasib baik lah anjing tue tak menyalak. kalau tak, mau aku terkejut giler kat situ. maybe anjing tue dah familiar dengan bau aku kot. :) ntah2 anjing tue tengah syok bermimpi, alih2 kena sepakan tanpa niat dari aku.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...