thank you!!!

Thursday, November 11, 2010

at last, drama CHINTA dah abis. kahwin jugak dengan rasul iman. tapi ader ker isteri sebaik sadatul saadiah ? faradhiya macam tak sesuai jer bawak watak tue. maybe sebab aku masih teringat lakonannya dalam spa q. macam langit dengan bumi. fasha sandha memang sesuai dengan watak CHINTA. perangai fasha yang suka berparti tue, itu aku tak nak komen lah. yang penting lakonannya hebat. mula2 tengok drama nie, macam kelakar jer, ramai watak utamanya dah 'mati' awal. maybe cerita nie agak biasa bagi sesetengah orang tapi bagi aku, banyak mesej yang cuba disampaikan. lakonan aida radzwill memang annoying lah. dari cara bercakap malah nada suara pun dah cukup membuatkan aku rasa macam nak jerit SHUT UP!!! :) yang paling best, tudung2 yang dipakai semuanya cantik. jarang drama melayu yang mencipta watak chinta yang marahkan ALLAH. walaupun chinta marahkan ALLAH, tapi ALLAH yang memberikan hidayah untuk chinta. aku ingatkan chinta kejam sehingga lah episod akhir tapi jadi baik lah pulak. anyway, drama nie memang ada aura sehinggakan aku sanggup menempuh traffic jam supaya aku sampai umah before 6.30.
p/s yang jahat tak semestinya kekal jahat dan yang baik pun tak semestinya kekal baik. yang menentukan ahli syurga dan ahli neraka bukannya manusia tetapi ALLAH SWT.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...