thank you!!!

Friday, November 12, 2010

semester okt dah start seminggu. seriously, cuti semester kali nie memang tak merasa nikmat cuti langsung. mqa visit, filing dan etc. alih2 jer, student dah register. semester nie, ada banyak benda baru. oppss, bukan banyak tapi terlampau banyak. semester kali nie, aku cuba belajar buat setakat mampu untuk task yang diberikan. badan aku dah cukup penat. kalau banyak sangat berdiri, belakang badan aku terutamanya bahagian pinggang, akan rasa sakit. aku tak nak lagi bersungguh2 buat kerja tapi at the end, sama jer macam tak buat langsung. bukannya nak rebelliuous tapi aku rasa ada certain time, aku harus ada time untuk diri sendiri dan menikmati nya tanpa ada rasa bingung, risau dsb. badan mesti kena jaga, kalau tidak tidak tahan lama... :) kerja sampai mati pun tak akan siap so, nikmatilah kehidupan jika masih berkesempatan. periuk besar, banyaklah nasinya, periuk kecil, sedikitlah nasinya. situasi aku sekarang, periuk kecil tapi nak nasi banyak. mana tak nasi melimpah keluar. so, siapa yang rugi?
  • S = Specific
  • M = Measurable
  • A = Attainable
  • R = Realistic
  • T = Timely


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...