thank you!!!

Wednesday, December 15, 2010

ari nie the lunch club nak suasana makan yang sejuk, aman dan tenteram. nak withdraw wang gak, so, the suitable place was kuching international airport. my plan nak ambik pic semasa makan. tapi, time makan leh lupa lak. yerlah, sedap punya pasal. we went to old town. aku jatuh cinta dengan old town bila housemate aku pernah ajak makan kat old town shah alam. my first menu was nasi lemak special and hazelnut white coffee. aku prefer old town white coffee rather than ipoh town kopitiam white coffee. old town cukup rasa kopi, susu dan gula. kopi ipoh town pulak rasanya terlalu pekat. sambal nasi lemak old town pulak sedap sebab pedas. bagi aku, kalau namanya sambal, mestilah pedas kan. :) kalau tak pedas, bukan sambal lah. :) kali nie, menu aku assam laksa dan frost root beer. sedap!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...