thank you!!!

Wednesday, March 9, 2011

blog aku nie dah bersawang rupanya. dalam kepala aku sentiasa ader idea nak conteng2 kat blog even tengah drive, nak masuk tidur, lepak depan tv. tapi bila nak taip2, rasa malas lah pulak. ada hati pulak aku nak join nuffnang kan. manalah nak jalan kalau tak update blog. :) macam biasalah life aku, tak ada apa2 perubahan. pi mai pi mai tang tu gak. pagi turun ofis, balik umah dah lewat petang, makan, tido dan tengok tv jer lah. ada banyak benda nak dikongsi tapi aku bimbang kalau ada reader yang tersalah tafsir. bagi aku, blog adalah hak individu. sukati lah orang tue nak conteng apa2 pun kat blog dier. kalau tak suka, jangan baca blog. kan senang... kenapa nak jadikan sesuatu yang simple jadi complicated? life is so simple but human tend to make it complicated. tak rasa stress ker kalau berbalas2 komen? ini cuma personal opinion aku. maybe ada yang berbeza pendapat. itu kan lumrah alam. cuma, ekspresikan dengan cara yang berhemah. tak payah lah nak maki hamun macam orang sakit mental. blog ibarat rumah. penulis blog ibarat tuan rumah. apa yang ditulis di blog ibarat hiasan rumah. reader pulak ibarat tetamu. apa yang korang rasa bila ada orang masuk rumah korang tanpa bagi salam, terus jer maki hamun tak tentu pasal sebab tak puas hati cat rumah korang bukan favorite color dier. patut ke tak? :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...