thank you!!!

Monday, November 14, 2011

jadual hari isnin
12-1 lecture
1-2 lecture
2-3 lecture
4-5.30 meeting akademik

orang lain g lunch, aku lak g kelas. orang lain syok makan sedap2, minum air sedap2, aku lak syok conteng2 white board sampai penuh. agaknya kalau dinding pun boleh conteng, dah lama aku conteng. aku sedar diri jadual aku pada hari isnin abnormal so pagi2 lagi aku brunch.so tak rasa bersalah sangat ambik heavy breakfast. hehehehe... balik meeting, singgah kedai gambar, print gambar paspot. pas tue beli sponge dan pengelap cermin kereta, tengah bersemangat nie, hehehehe... on the way balik, ingat2 lupa masih ada lagi tak sampul saiz A4. memandangkan perlu guna esok jugak, so untuk sedapkan diri, singgah choice supermall. aku seperti biasanya, akan berjalan2 tengok apa2 yang boleh dibeli. sikap aku, kalau beli barang esp food, label yang aku tengok dulu. mana2 makanan yang tertera NO ADDED SUGAR, LOW FAT, 99.9% NO FAT, NO CHOLESTHEROL, NO ARTTIFICAL COLORING, NO ARTIFICIAL FLAVORING, memang menjadi tarikan. puas belek2, tak berkenaan (normal me) sampai jer kat luar, hujan lebat giler. aku tak bawa payung pun. cuma bawa handbag dan beg plastik berisi 3 keping sampul A4 dan 2 botol gam. kedai2 yang lain ada yang dah tutup. so, aku selamba jer lah tunggu hujan reda. nasib baik ramai yang senasib dengan aku. tunggu punya tunggu, sama jer, so aku nekad redah hujan. lantak lah apa jadi... sampai rumah, rupa-rupanya sampul A4 terletak baik punya dalam kotak dan 2 botol gam berdiri cantik dalam almari. :) rasa macam nak hempuk jer muka diri sendiri dengan 10 sampul A4. boley tak? hehehehe....

2 comments:

~Marcell~ said...

Mintak sigek sampul ya hehehe

mylifemythotz said...

hehehe, sampul rahsia ya, sik boleh di mintak2. PNC... :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...