thank you!!!

Friday, November 11, 2011

jadual hari jumaat
1-12 FREE
2-4 lecture
4-6 practical

so, dapat lah dibayangkan betapa 'syoknya' jadual hari jumaat ku ini. :) tambahan pula kalau practical around 4-6. lab aku lak yang paling tersorok di belakang... semester nie pulak, lab kanan dan depan semuanyer kosong. sebelah kiri lak bilik kitchen untuk student DSKU. lab aku jer yang active. setiap kali mengajar student, automatik aku terpandang lab yang gelap di depan. lab depan jugak jadi timer kalau habis waktu. kalau dah gelap, tue pandai2 lah kemas lab. kekadang, kalau syok mengajar, terlepas gak waktu. kalau time lain aku ok jer. cuma kalau petang2 tue, nampak scary lah skit. :) hari nie, first amli teknik hsitologi, so after explain instrumen lab dan fungsi, student aku siapkan laporan amali 1. hantar pagi isnin. dalam pukul 5.30, muka sorang2 dah monyok, ader yang dah siap susun buku2, notepad elok2. kiranyer bila class dismissed, terus angkat kaki jerlah. 5.45, aku arahkan student memastikan lab dalam keadaan kemas dan bersih, sampah-sarap buang dalam tong sampah, segala instrumen disimpan semula di tempat asal, last sekali before keluar, kerusi mesti dimasukkan ke bawah meja. around, 5.50, aku announced class dismissed, student aku macam kena lepas keluar bilik tahanan jer. hehehehe...dalam pukul 6.00, aku dah selamat sampai kat ofis. 2 hours lah kan... :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...