thank you!!!

Tuesday, November 22, 2011


normal me, aku tak minat bola. world cup season, aku memang tak nak minat nak ambil tahu. kalau live kat tv, aku tukar channel. tapi malam semalam, aku layan bola. tapi tak tengok dari mula lah. dah dekat2 nak habis. tapi for me, its a miracle. :) kan sekarang nie team harimau muda memang top. so, sana sini org cakap pasal harimau muda. kualiti bola sepak malaysia pun semakin meningkat sekarang nie. menang sana sini. baguslah macam tue. pemain kita pun sudah ada yang diimport ke luar negara. kalau dulu, kiter yang import pemain luar. harap2 bila dah berjaya nie, jangan berlagak lah pulak. jangan lak gosip sana sini. :) tahniah kepada team harimau muda. walaupun penyokong team harimau muda cuma seciput kalau dibandingkan dengan penyokong garuda, tapi anda semua tidak mudah menyerah kalah dan akhirnya pingat emas berjaya dibawa pulang.

# pagi tadi, aku gelak sorang2 on the way ke office, apa tak nyer, bila dj hot fm mentioned garuda telah bertukar menjadi angry bird.

image credited to http://www.hoohaa.my

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...