thank you!!!

Friday, July 4, 2008

2nd entry in a day!!!! sebabnya ada 2 berita gembira. first dah dapat copy academic transcript. so, boleh lah buat permohonan pengurangan mara n aktiviti tambahan. :)) actually the fax copy tue untuk buat pengurangan tapi my boss terus ambl letak dalam personal file aku. :)) terpaksalah PA dier buat copy.
2nd nyer lak, aku dah dapat green light untuk bagi pengajaran pada anak raja tue. my boss dah bagi decision. mestilah decision yang baik lah kan. bermakna aku tak perlu jumpa lagi anak raja tue semester depan. yahoo!!!! aku rasa itu pun jalan yang terbaik. biarlah dier berjuang di luar sana. yelah, bukannya guna duit aku pun. duit bapak dier. so what?!!! before nie pun anak raja tue dah bagitau aku, itu duit bapa saya! suka hati saya lah!!! jaga duit bapa sendiri!!!! hello!!! aku pun tak teringinlah ngan duit tue. cuma bagi nasihat jer. daripada buang duit bayar for sumthing yang takde hasil, baik guna untuk benda lain. maybe dah berkepuk duit sampai tidur pun beralaskan duit kot.tue yang keluar duit macam buka paip. so fine!!!! tengah ada duit nie dapat jaga, kalau dah takda, silap2 ko pun tak terjaga. :))

2 comments:

Kholyn De Great said...

sabar2.. hehe!

billy bean said...

Kak izah awak kene,tag! Btw, non-blogger tak boleh comment la. Liza nak komen tp awak set utk blogger saje. Kalau ade sbb then nevermindla.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...