thank you!!!

Tuesday, October 27, 2009

ada orang masih marah sebab aku step down as programme manager. lantak ko lah...for your information, nama ko tak pernah terlintas kat kepala otak sebagai pengganti aku. yang pilih bukan aku lah, mestilah big boss. aku bukan ada hak nak pilih sapa sapa pun. tapi kalau ada hak pun, aku tak pilih orang macam ko. tak guna ko marah pun. kesian lah aku tengok ko. tulah, dulu main2, sekarang dah ada responsibility, mestilah rasa tak best sebab tak boleh nak main-main lagi. tadi aku ada cakap aku nak jugak merasa layan facebook and escape meeting kan... itu aku cakap jer. aku takkan buat ko macam tue even ko dah buat kat aku dan PM yang lain. kan tanggungjawab semua tutor untuk join semua academic meeting kan...jangan risau yer...ko buat jer keja ko elok2 dan tunjukkan kat semua orang ko bertanggungjawab.

anyway sesiapa tau pasal yahoo mobile? aku sejak masuk keja dah kurang sikit bab IT nie. dulu ada banyak masa surfing. yelah, tengah cari info pun sempat melalut kt tempat lain. member pun jenis yang giler IT. tapi tue zaman aku masih pakai kad student. dari tadi aku try, macam hampeh jer. aha!!! mesti kena blocked. semalam aku nak baca paper online pun dah blocked. aiseh!!! lepas nie apa pulak yer...jadi aku tak sure lah sms aku sampai ke tak...kalau tak sampai, minta maaf yer...bab nie sy rabun skit.

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...