thank you!!!

Tuesday, October 27, 2009

semalam aku dah pergi kerja selepas ambil EL sebab pakcik aku meninggal. dalam 3 hari aku takda di ofis, dah ada cerita yang menarik. tampuk pemerintahan department aku dah menerima ahli baru. kan aku step down ari tue. cuma yang mengejutkan, ahli nie memang mengejutkan semua orang. masin mulut aku, hahaha...yang paling melucukan siap ada babak air mata lagi, aiseh!!! bengang ngan aku pulak sebab aku step down, kalau aku masih lagi pegang post tue, mungkin dier tak dipilih. siap boleh mention, tak dapatlah aku layan facebook lagi... :)) yang peliknya kat staff lain boleh pulak kata itu ini, tak nak itu ini, tapi depan big boss, boleh pulak kata tolerate, tak pulak membangkang... yang paling aku rasa nak gelak guling2, dier nak aku tolong dier buat kerja. hello, dulu pernah ker aku mintak tolong kau, takde kan? dulu ko buat aper? kutuk aku lah kan...kritik macam2, so now your turn...aku memang tak ada hati nak tolong ko...cubalah dulu ko tak kutuk management, mestilah aku berbesar hati nak bagi tunjuk ajar, tapi ko dulu, orang lain meeting, ko layan facebook, buat kerja sesuka hati, bukan aku tak suka dikritik, tapi yang mengkritik tue mestilah memang layak kritik, kalau takat buat kerja tangkap muat jer, apa kes? bila turn ko, aku tak akan kritik macam ko kritik aku dulu. aku cuma duduk diam and observe jer...hopefully ko akan berubah jadi seorang yang bertanggungjawab kay, good luck!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...